ΟΦΕΛΗ NORDIC WALKING

ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ NORDIC WALKING ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Τo Nordic Walking βασίζεται πάνω στο φυσιολογικό τρόπο βαδίσματος και για αυτό το λόγο είναι ένας πολύ προσιτός και εύκολος τρόπος άσκησης.

Με τη βοήθεια ενός διαπιστευμένου εκπαιδευτή ο συμμετέχων στο Nordic Walking μπορεί να βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό τη σωματική κατάσταση και την υγεία του.

Υπάρχουν δεκάδες αποδείξεις για τα ωφέλη αυτά και η INWA συλλέγει διαρκώς επιστημονικά στοιχεία και αποτελέσματα ερευνών από τους επιστήμονες,τα Ινστιτούτα και τα Πανεπιστήμια που διεξάγουν έρευνες πάνω σε αυτά τα θέματα.

Ακολουθεί μία περίληψη των σημαντικότερων από αυτά τα ωφελήματα,στο άμεσο μέλλον θα γίνει και ανάλυση των περισσότερων από αυτά.

  • Ασφαλής, υγιής μηχανικά σωστή κίνηση και βήμα.
  • Σωστή ευθυγράμμιση και στάση σώματος.
  • Φυσική ροή κίνησης η οποία εμπλέκει τους μυς του άνω και κάτω σώματος όπως και του κορμού.
  • Συμμετρική και πλήρης άσκηση όλου του σώματος.
  • Αποτελεσματική αεροβική κατάσταση λόγω της ενεργοποίησης όλων των ομάδων μικρών και μεγάλων μυών το οποίο έχει σαν αποτέλεσμα ρυθμικές και δυναμικές κινήσεις.
  • Αύξηση του μεταβολισμού και της κυκλοφορίας του αίματος.
  • Συνεχής λειτουργία και χαλάρωση των εμπλεκομένων μυών κάτι το οποίο ανακουφίζει τους σφιχτούς μυς.
  • Η ένταση και οι στόχοι της άσκησης του Nordic Walking μπορούν να προσαρμοσθούν ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός.
  • Τα κέρδη από την εξάσκηση στο Nordic Walking έχουν άμεσα ωφέλη στην καθημερινή μας ζωή.
  • Το Nordic Walking είναι ένα είδος φυσικού τρόπου άσκησης ο οποίος απευθύνετα σε όλους ανεξαρτήτως ηλικίας, φύλου και σωματικής κατάστασης.

ΠΩΣ ΤΟ NORDIC WALKING ΕΠΙΔΡΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΣΥΓΡΟΝΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ

  Ως ανθρώπινα όντα έχουμε εξελιχθεί από το βάδισμα χρησιμοποιώντας και τα τέσσερα άκρα στο όρθιο βάδισμα με τη χρήση των ποδιών μας. Παρόλη όμως αυτή την εξέλιξη το σώμα μας δεν έχει ακόμα πλήρως αναπτυχθει έτσι ώστε να μπορεί να αντιμετωπίζει τον αυξημένο φόρτο που δέχεται σε ορισμένα σημεία του και αρθρώσεις.

  Η ελλειψη αεροβικής άσκησης και δυναμικής εξάσκησης μαζί με τον καθιστικό τρόπο ζωής έχουν προκαλέσει στο σύγχρονο άνθρωπο μυοσκελετικά προβλήματα τα όποια έχουν σαν αποτέλεσμα τη φυσική δυσλειτουργία ως προς την καθημερινότητα. Ολοι μας έχουμε περιοδικά εκφράσει παράπονα γιά αστάθεια και πόνο στους μηρούς, τα γόνατα και τους αστραγάλους.

  Το Nordic Walking, με τη χρήση των sticks παρέχει "δύο πρόσθετα πόδια",τα οποία δίνουν στο σώμα καλύτερη κατανομή βάρους που έχει σαν αποτέλεσμα τη βελτίωση του συνήθους τρόπου βαδίσματος. Προσφέρει επίσης λειτουργική εκγύμναση ακόμα και των ασθενέστερων μυικών ομάδων.

  Η μείωση του οφειλομένου στις ανωτέρω καταστάσεις πόνου είναι εμφανής στούς ασκούμενους στο Nordic Walking σε σύγκριση με τους συνήθεις βαδιστές και αυτό οφείλεται στην καλύτερη τεχνική βαδίσματος με τη χρήση των sticks.